kirstensmeets.reismee.nl

So long, farewell, auf wiedersehen, goodbye...

Tja, hier zit ik dan.. Mijn laatste verhaaltje te typen vanuit mijn kamertje in Huia, Auckland, New Zealand.. Een terugblik op deze periode schiet door mijn hoofd (ik krijg spontaan een lach op mn gezicht) en ik bedenk me wat ik in Nederland gemist heb.. een kleine opsomming komt in mn hoofd (waar vast nog veel vergeet):

DROP!, hagelslag, echte nederlandse kaas, rechts rijden, plat kalle, het limburgse heuvellandschap, door de sneeuw lopen, broodje kroket op het Keizer Karel plein na een avondje Billabong, boerenkool met rookworst, hutspot, stroopwafels, normaal brood, knorr pasta carbonada, fietsen op mn eigen fiets met mandje zonder helm, Nijmegen, mijn eigen bedje, MONA TOETJES, paprika chips, de Albert Heijn, de hopelijk nog overgebleven chocolade pepernoten.... ooh ik heb het allemaal gemist! Nog een paar nachtjes slapen en dan begin ik bovenaan mijn lijstje, te genieten van alle oer hollandse dingen...

Aan de andere kant.. touwtjes in de bus, vriendelijke buschauffeurs, L&P, quiznights, weekendjes weg, Gelatino icecream, the chocolate boutique, meat pies (!), shared dinners, tim tams, whitacker chocolate, dansjes in danny doolens, Huia, links rijden met hilarische momenten, snorkelen, fietsen op de snelweg, de vriendelijke Maori's en kiwi's, being a kiwi, all blacks, engels praten, Triple P, queenstreet, the domain, handshoes and dunky bridges, foodtown, de allermooiste bergen ter wereld die naast de groene heuvels, azuur blauwe meren en de allermooiste uitzichten uit de grond omhoog schieten met de mooiste witte bergtoppen die ik ooit gezien heb..., de allermooiste tramping tochten de we in het weekend maakten, het einde van de wereld, kaori bomen, watervallen, surfen, vulkanen.. en zo kan ik nog wel even doorgaan. Oh oh oh wat ga ik Nieuw Zeeland missen, dat is een feit en wat doet het pijn in mijn hart om afscheid te nemen van dit prachtige land!

Ik kan alleen maar zeggen dat ik ontzettend genoten heb van de afgelopen vier maanden hier in Nieuw Zeeland en van de ontzettend mooie trip die ik met Paul van te voren heb gemaakt. Ik zie het als een ontzettend voorrecht dat ik dit heb kunnen doen, zoveel leuke mensen heb ontmoet die ik nu ook al ontzettend veel mis (maar de eerste reunie is al gepland!), zoveel geleerd heb bij Triple P en het ontzettend naar mijn zin heb gehad en zeker weet dat Nieuw Zeeland een van de mooiste landen ter wereld is...

Het is nu tijd om mijn tas te pakken (wordt ook nog een uitdaging..), afscheid te nemen en het vliegtuig in te stappen.


Maar waar ik nu echt naar uitkijk en de dingen die ik ECHT gemist heb tijdens mijn verblijf hier, is Paul, mijn familie en al mijn vrienden.. mensen waarvan je beseft dat je ze echt mist als je zover weg bent! Nog maar een paar nachtjes slapen en dan ben ik onderweg om iedereen weer dicht bij me te hebben! Ik heb er zin in! Ik vond het erg leuk jullie reacties te lezen op mijn verhaaltjes en zoveel post, mailtjes en skype momenten van jullie te krijgen! Ik zeg: zet de pot Calve pindakaas maar alvast op tafel!


Liefs vanuit Auckland, voor de laaste keer,

Kirsten


Ps. Om jullie nog even op de hoogte te houden wat ik de afgelopen weekenden gedaan heb: snorkelen in Goat Barrier Marine reserve, croquet gespeeld op het strand (ja dacht ik even dat die kiwi's hier ook kroketten eten.. haha, blijkt het een spel te zijn..), christmas in the park feest in de zon met veel vuurwerk, Tui gedronken in de danny doolens, sushi eten, shoppen, surfen!!! :), afscheid nemen, chocolate boutique en tassen inpakken. Zo, zijn jullie ook weer op de hoogte.

Reacties

Reacties

Zusje

Klinkt als fijn(e) laatste weekend(en)! We zullen ervoor zorgen dat ook je 1e weekend (in NL) prettig zal zijn. Tot over een paar daagjes (jaaa, nu kunnen we dat zeggen), in een hopelijk white Xmas-landschap....

Riens en Mettie

Hai, Kirsten, Wij willen jou veel succes wensen met het inpakken en alles, wat er omheen hoort.
Hele goede en voorspoedige reis en een behouden thuiskomst. Er zitten heel wat mensen op je te wachten, speciaal Paul, om jou weer te knuffelen!!
Hier kan je je schaatsen onder binden. brrrrrrrrrrrrrrrrr

Veel liefs, Riens en Mettie

Yvon

Nou Kirsje,

poef het is alweer bijna voorbij.
Ik spreek je snel als je weer in NL bent!!!

Liefs Yvon

Paul

Yesss ik sta ook op de mis-lijst!

Ik zal vast sneeuw gaan schrapen op de landingsbaan!!

Kusjeee

Julia

Lieve kirsje!! Kan me voorstellen dat t moeilijk is om zo'n mooi land achter je te laten, en weer terug naar de 'normale' wereld. Gelukkig is t hier nu super gezellig met heel veel sneeuw :)
Hele goede reis, en hope to see you soon!

Kus juul

Rutger

Hoi Kirsten,

Wat een reis, en wat een ervaring!! Had je vantevoren kunnen denken dat het zo super zou zijn? Maar we kijken er ook weer erg naar uit om met z'n allen gezellig Kerst te vieren en natuurlijk Mama's verjaardag te vieren in The Rooster Meadow :)

Tot snel en zorg dat je het goede vliegtuig pakt he!

Take care,
Rutger

Elles

Lieve kirs,

Wat een super tijd heb je daar gehad zeg. Was elke keer leuk om je verhaaltjes te lezen. Nu kun je ze binnenkort live vertellen! Fijn dat je weer naar huiskomt :).

Hoop je snel te zien en te spreken!

xx El

Merel

Hey Kirsten!!

Wat is het snel gegaan zeg!! Ik weet nog dat we in jou kamertje een theetje dronken en aan het kletsen waren over de trip die komen ging! nu is hij alweer bijna voorbij! Heel raar! Maar goed gelukkig kom je dan ook weer naar Nijmegen en kan ik weer een biertje met je drinken!!!

Tot snel!

Kus Merel

Meike

Best of both worlds!

Ik hoop dat je ook zin hebt in chocomel, sky radio non stop kerst-hits, sneeuwpoppen, glibberen op je fietsje, en koude oren!

Want dat staat je denk ik ook te wachten!!

Dikke kus!

Minke

Hee Kirsten, wat een leuk laatste stukje!! Je hebt echt een super tijd daar gehad, dat is duidelijk. Zoveel mooie dingen gezien en gedaan, nu ben ik wel erg benieuwd geworden dus N-Z staat bij deze op mijn to-do-list haha! Maar geloof me, het hollandse eten is echt gooooooooooooooeeeeeed als je terugkomt ;) Ik ben veilig thuisgekomen met maar weinig vertraging dus hopelijk komt het bij jou ook helemaal in orde! Fijne kerstdagen! xx je oude buurvrouwtje

annie beulen

intussen ben je vast al weer in Nederland. Super om je verhalen te lezen. Het was een superavontuur volgens mij. Natuurlijk ben ik beroepsmatig erg benieuwd naar Triple P. ervaringen . Misschien kunnen we nog een keer op RBB afspreken of ergens anders om hierover uit te wisselen. groet,Annie

Audrey

Nog maar een paar daagjes en dan kunnen we elkaar weer een knuffel geven! Het was een geweldig half jaar, maar ik ben blij dat ik weer terug naar mn vriendinnetje kan :) Ik ben blij dat je genoten hebt.. volgens mij hebben wij uren uren uren nodig om bij te kletsen haha!
Kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!